Wij kijken graag mee met onze zakelijke klanten, luisteren naar de wensen en bieden oplossing op maat. Wij zijn erop ingericht om het proces zo effectief en efficiënt mogelijk te laten verlopen. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden, dan kunt u vrijblijvend contact opnemen met ons.
Gefixt is met drie winkels gevestigd in Delft, Gouda en Zoetermeer. In deze regio’s verlenen we diverse diensten aan onze verscheidene zakelijke klanten. 95% van alle zakelijke reparaties handelen we af binnen 24 uur, met behoud van alle data. Mocht de reparatie niet 24 uur kunnen wachten dan kunnen wij ook bij u op locatie middels 1-uur service repareren.
Zakelijke telefoon, tablet en laptop kunnen op drie verschillende manieren ter reparatie worden afgeleverd:
1. Kom zelf langs of laat de eindgebruiker langs komen bij één van onze winkels.
2. Maak gebruik van de gratis opstuurservice via PostNL, DHL of DPD.
3. Wij halen het op bij jullie op kantoor, na de reparatie leveren we het weer netjes af op kantoor.
Op de manier die bij u past zijn we altijd bij u in de buurt. De facturatie gaat achteraf per e-mail, zodat de medewerker niet belast is met betalingen of andere administratieve gebeuren.
Ons bestaande zakelijke klanten zijn tevreden met wat we doen, en hoe we het doen. Download de folder en bekijk de ervaringen van onze klanten.
* We bieden support voor: Microsoft Surface, Apple iPhone en Apple iPad en Samsung Galaxy telefoons en Samsung tablets.
Via dit formulier kunt u een vraag stellen aan Gefixt.
In dit formulier wordt u om uw persoonlijke gegevens gevraagd, zodat we met u kunnen communiceren. Uw gegevens worden nooit aan derden verstrekt. Bekijk onze Privacyverklaring om te zien hoe wij met uw gegevens omgaan.